CONSTRUIEȘTE-ȚI SALA DE SPORT CU EXPERȚII NOȘTRI
TERMENI SI CONDITII
CINE SUNTEM NOI?
Compania SC HAN-FLY SRL deținatoare a drepturilor exclusive de vânzare a brandului KingsBox în Romania,brand care reprezintă unul dintre cei mai importanți producători-furnizori de echipamente funcționale din Europa. Pe langa Romania,KingsBox mai furnizează produsele și în Slovenia, Italia, Germania,Spania, Austria, Franța, Croația, Turcia, Emiratele Arabe Unite și Kuweit.
INFORMATII DE CONTACT
Dacă aveți întrebări în legătură cu produsele noastre, utilizarea site-ului nostru web, livrarea sau returnarea produselor, vom fi bucuroși să le răspundem.
Telefon: 0765428981
E-mail: office@kingsbox.ro
ORE DE AFACERI
Luni – Vineri: 8:00 – 16:00
Sâmbătă, duminică și de sărbătorile legale: închis
UNDE SUNTEM
Magazinul online KingsBox.ro este administrat de compania SC HAN-FLY SRL
Sediu central:Mosnita Veche,str.Ioan Iliovici,nr.23
Birou: Mosnita Veche,str.Ioan Iliovici,nr.23,cod postal 307287,jud.Timis,Romania
Depozit: Slovenia
TERMENI SI CONDITII GENERALE
Termenii și condițiile generale ale magazinului online KingsBox.ro au fost întocmite în conformitate cu Legea din România pentru protecția consumatorilor , Legea privind protecția datelor cu caracter personal și Legea comunicațiilor electronice .
KingsBox.ro este un magazin online operat de compania SC HAN-FLY SRL, Loc.Mosnita Veche,str.Ioan Iliovici,nr.23,cod postal 307287,jud.Timis,Romania, număr fiscal: RO26923026, număr de înregistrare:j35/772/2010. Termenii și condițiile generale determină funcționarea magazinului online KingsBox.ro, drepturile și obligațiile utilizatorului și magazin și reglementează relația de afaceri dintre magazinul KingsBox.ro sau compania SC HAN-FLY SRL și client sau consumator.
Înainte de a face o achiziție, vă rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile și să le respectați. Prin utilizarea site-ului, sunteți de acord cu condițiile menționate. Dacă nu sunteți de acord cu termenii, vă rugăm să NU utilizați magazinul online menționat mai sus.
PREȚURI
Toate prețurile includ TVA și sunt afișate în LEI .
Preturile sunt valabile la momentul comenzii si nu au o valabilitate predefinita.
Prețurile sunt valabile în cazul plății prin metode de plată valabile și în condițiile enumerate în prezentul document sau în termenii și condițiile generale.
PROCESUL DE CUMPĂRARE
Clientul selectează articolele pe care dorește să le cumpere și le adaugă în coș. La checkout online, acesta completează toate informațiile necesare și plasează comanda. Comanda este apoi plasată în coadă. În maximum 48 de ore, furnizorul revizuiește comanda și o confirmă sau o respinge. În perioada sărbătorilor și în weekend, termenul de confirmare sau respingere a comenzii se prelungește cu numărul de zile libere de lucru. În cazul în care prețul se modifică în timpul procesării comenzii, furnizorul se obligă să ofere clientului un preț mai mic.
Contractul de vânzare dintre magazinul KingsBox.ro și client se încheie în magazinul online KingsBox.ro în momentul în care site-ul KingsBox.ro trimite clientului primul e-mail despre starea comenzii sale (cu titlul: Comanda confirmată). Din acel moment, toate prețurile și celelalte condiții sunt fixe și se aplică atât furnizorului, cât și clientului. Clientul sau consumatorul este considerat a fi persoana cu datele indicate la momentul depunerii comenzii de cumparare. Modificările ulterioare ale datelor clientului nu sunt posibile.
Toate datele companiei trebuie transmise la efectuarea comenzii. Dacă numărul fiscal valabil nu este introdus la momentul respectiv, rambursarea taxei nu mai este posibilă după finalizarea achiziției.
METODE DE PLATA
Site-ul KingsBox.ro oferă următoarele metode de plată:
- Transfer bancar direct sau plata cu cardul
Magazinul online KingsBox.ro trimite marfa doar dupa primirea platii de la client.
În opțiunile de plată, clientul selectează opțiunea Plata cu cardul. După ce a primit comanda, magazinul online KingsBox.ro așteaptă ca suma achitata sa între în cont,apoi înaintează Comana la depozit, unde sunt pregătite produsele. Când produsele sunt gata, KingsBox.ro anunță clientul prin e-mail. La primirea expedierii, clientul verifica obligatoriu conținutul pachetelor/pachetului.
TIMPUL DE LIVRARE
Compania SC HAN-FLY SRL depune eforturi pentru livrarea cât mai rapidă posibil a bunurilor comandate, și anume în 7 până la 14 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii (dacă nu se specifică altfel pentru produs). Termenul de livrare mentionat se aplica produselor aflate in starea „In stoc”. În cazul în care produsul are starea „Epuizat”, veți primi constant informații despre timpul de livrare a produsului,totodata puteți solicita informații permanent la e-mailul office@kingsbox.ro sau la numărul de telefon 0765428981 .
După plasarea comenzii, clientul primește un e-mail de confirmare a comenzii, care conține o listă cu articolele comandate, prețul total și adresa destinatarului.
LIVRARE
Livrarea se efectuează în cooperare cu toți operatorii/courierii activi pe teritoriul Europei. Magazinul online KingsBox.ro isi rezerva dreptul de a alege serviciu de livrare care expediază în cel mai eficient mod. Timpul estimat de livrare este de 7 până la 14 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. În perioada sărbătorilor și în weekend, timpul de livrare se prelungește cu numărul de zile libere de muncă. Livrarea se face la adresa furnizata de client in momentul inregistrarii sau comenzii. În cazul absenței clientului, coletul va fi disponibil pentru ridicare de la cel mai apropiat oficiu al Courierului. Clientul poate fi contactat și telefonic de către serviciul de livrare pentru a stabili o oră potrivită pentru livrare.
COSTURI DE LIVRARE
Costurile de livrare sunt calculate în funcție de lista de prețuri a serviciului de livrare selectat.
DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRAC
Opțiunea de retragere de la achiziție este destinată consumatorului tocmai pentru a verifica dacă produsul este potrivit pentru el/ea dar asta nu înseamnă că se poate retrage oricând de la achiziție dacă așteptările au fost diferite. Prin urmare, în cazul în care consumatorul nu este mulțumit de produsul achiziționat, acesta îl poate returna fără a fi nevoit să dea un motiv pentru decizia sa. Consumatorul are dreptul de a informa furnizorul cu privire la retragerea sa din contract în termen de 30 de zile de la cumpărarea sau primirea produsului. Termenul începe la 1 zi de la data primirii articolelor.
CUM RETURNEZ UN PRODUS?
- Trimiteți-ne un e-mail la office@kingsbox.ro, iar în câmpul de subiect scrieți „Rambursare [număr comandă]”.
- Completați documentul de retur și atașați-l la expediție. Documentul poate fi găsit aici formularul de retur
- Împachetați și ambalați produsul corespunzător, astfel încât să fie gata de colectare de către serviciul nostru de livrare (pe cheltuiala dvs.) sau aranjați personal o livrare la depozitul nostru.
- Produsul trebuie să fie protejat corespunzător, iar dumneavoastră sunteți răspunzător pentru orice daune în timpul transportului.
- Imediat ce produsul va fi in depozitul nostru, starea acestuia va fi inspectata si se va aranja o rambursare.
Consumatorul informează furnizorul despre retragerea din contractul de cumpărare (dovada printr-o factură valabilă) prin adresa de e-mail: office@kingsbox.ro . Restituirea produselor primite către companie în termenul limită de retragere din contract este considerată și o notificare de retragere. La returnarea articolelor, formularul de returnare a articolului trebuie inclus în transport. Formularul este disponibil pe site-ul nostru sau furnizat în e-mailul pe care furnizorul vi-l va trimite la primirea notificării de retragere din contract.
Se consideră că consumatorul și-a dat declarația de retragere în timp util dacă o trimite în termenul de 5 zile,termen stabilit pentru retragerea din contract.
Dacă consumatorul a primit deja bunurile și făcuse deja retragerea din contract, bunurile trebuie returnate imediat sau cel târziu în 30 de zile de la notificarea retragerii din contract, la adresa SC HAN-FLY SRL,Loc.Mosnita Veche,str.Ioan Iliovici,nr.23,cod postal 307287,jud.Timis,Romania. Se consideră că consumatorul a returnat bunurile la timp dacă le-a trimis înainte de expirarea perioadei de retur de 30 de zile.
Consumatorul trebuie să returneze furnizorului articolul nedeteriorat și în aceeași cantitate, cu excepția cazului în care articolul este distrus, deteriorat, pierdut sau cantitatea acestuia a scăzut fără vina consumatorului. Consumatorul nu poate folosi articolele fără piedici până la retragerea din contract. Consumatorul poate inspecta și testa articolele în măsura strict necesară pentru a stabili starea lor reală. Testarea unui articol care se abate de la cele de mai sus este considerată ca utilizare a articolelor, ceea ce înseamnă că, prin urmare, consumatorul își pierde dreptul de a se retrage din contract.
Singurul cost suportat de consumator în legătură cu retragerea este costul de returnare a articolelor sau de expediere, care în cazul expedierii se percepe conform listei de prețuri a serviciului de livrare și depinde dacă acesta/ea are de-a face cu un transport/colet/marfa.
Furnizorul returnează prețul de achiziție în contul bancar al clientului în cel mult 30 de zile de la primirea notificării de retragere. Returnarea bunurilor către furnizor în termenul de anulare a contractului va fi considerată ca o notificare de retragere din contract.
La retragerea dintr-un contract în care a fost folosit un cod de reducere sau un cod promoțional, aceste fonduri sunt considerate reduceri și nu sunt returnate clientului.
Este în interesul nostru ca procedura de retragere să se desfășoare fără probleme, așa că vă rugăm să gestionați expedierea cu grijă atunci când cumpărați de la distanță. De asemenea, vă rugăm să urmați instrucțiunile de mai jos.
- deschide ambalajul cu atentie si nu-l arunca imediat, pastreaza-l pana cand esti sigur ca produsul pe care l-ai ales este potrivit,
- îndepărtarea neglijentă a ambalajelor de pe produse le poate deteriora, prin urmare vă îndemnăm să fiți atenți,
- înainte de a utiliza produsul pentru prima dată, consultați-vă cu privire la metoda de utilizare sau de funcționare a produsului, deoarece utilizarea necorespunzătoare îl poate deteriora,
- urmele vizibile de utilizare (zgarieturi, murdarie, pete, par) nu sunt potrivite pentru retragerea din contract.
Consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în următoarele cazuri:
- pentru bunurile care au fost fabricate conform instrucțiunilor exacte ale consumatorului și care au fost adaptate nevoilor sale personale,
- pentru bunurile care, prin natura lor, nu sunt eligibile pentru returnare,
- pentru mărfurile care sunt perisabile sau care expiră rapid.
ANULARE COMANDA
O comandă plasată de un consumator pe un site web poate fi anulată fără costuri suplimentare până la primirea e-mailului care indică faptul că comanda dumneavoastră a fost deja expediată. Anularea este posibilă prin e-mail la office@kingsbox.ro sau sunând la 0765428981.
GARANTIE
Compania SC HAN-FLY SRL asigură clientul că produsul nu va prezenta defecte de material, de manoperă sau de funcționare pentru perioada menționată mai jos de la data achiziției, cu excepția cazului în care se specifică altfel pe produs.
Pentru produsele care nu sunt de la marca KingsBox, se aplică garanția producătorului original.
Compania SC HAN-FLY SRL garantează pentru defectele de material, manoperă și funcționalitate ale acestor produse pentru o anumită perioadă a fiecărui produs individual de la data achiziției. Garanția se aplică doar cumpărătorului inițial al produsului, atâta timp cât acesta este proprietarul produsului. Garanția nu este transferabilă. Garanția nu se aplică barelor olimpice care necesită întreținere.
Garanția nu se aplică în următoarele cazuri:
- garanția nu se aplică în caz de utilizare neglijentă sau incorectă, modificare, depozitare necorespunzătoare sau manipulare necorespunzătoare a produsului. Problemele specifice pe care le au clienții cu produsele companiei SC HAN-FLY SRL vor fi luate în considerare de la caz la caz,
- garanția anti-îndoire nu se aplică în caz de utilizare neglijentă sau incorectă, modificări, depozitare necorespunzătoare sau manipulare necorespunzătoare a produsului. Utilizarea neglijentă sau incorectă include coborârea necorespunzătoare a barei (ex. coborârea barei pe o suprafață denivelată, depunerea barei pe șuruburi, coborârea cu discuri necorespunzătoare sau deteriorate, coborârea cu plăci de oțel, coborârea pe asfalt sau suprafețe similare și utilizări similare necorespunzătoare). Problemele specifice pe care le au clienții cu produsele companiei SC HAN-FLY SRL vor fi luate în considerare de la caz la caz,
- garanția nu se aplică bunurilor uzate. Problemele specifice pe care le au clienții cu produsele companiei SC HAN-FLY SRL vor fi luate în considerare de la caz la caz.
Puteți citi mai multe despre garanție pe pagina de garanție Garanție .
RECLAMAȚIE DE GARANȚIE
În cazul în care produsul ajunge deteriorat, incomplet sau clientul primește un produs greșit, clientul trebuie să informeze compania SC HAN-FLY SRL despre acesta în termen de 15 zile de la primirea produsului. Clientul poate informa vânzătorul despre caz prin e-mail office@kingsbox.ro sau sunând la 0765428981 .
PROTECTIA DATELOR SI CONFIDENTIALITATE
Datele furnizate de client sunt strict confidențiale și sunt tratate în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal (Monitorul Oficial )și Legea privind protecția consumatorilor.
Folosind formulare online de pe site-ul KingsBox.ro, clientul își transmite datele personale, care sunt colectate și prelucrate de către operatorul site-ului, colectând și prelucrând doar datele personale ale utilizatorului care sunt strict necesare pentru calitatea și buna desfășurare a afacerilor electronice: nume și prenumele, adresa, adresa de e-mail, adresa de livrare, numărul de telefon, informații despre ora și subiectul achiziției.
Utilizatorul și operatorul site-ului KingsBox.ro sunt de acord că datele care pot fi accesate pentru servicii electronice sunt un secret de afaceri și, prin urmare, le vor proteja în mod adecvat și nu le vor dezvălui unor terți fără un temei legal adecvat. În scopul livrării, operatorul va furniza doar informații despre adresa utilizatorului către serviciul de livrare.
Operatorul site-ului se angajează să presteze în mod responsabil și profesional servicii electronice în conformitate cu principiile și standardele de securitate a informațiilor.
DEFECTE DE MATERIALE
Furnizorul trebuie să livreze bunurile consumatorului în conformitate cu contractul și răspunde pentru defectele materiale.
Ce este considerat un defect material?
- atunci când articolul nu are caracteristicile necesare utilizării sale normale sau comercializării,
- atunci când produsul nu are caracteristicile necesare utilizării speciale pentru care clientul îl achiziționează, dar cu care furnizorul era sau ar fi trebuit să le cunoască,
- atunci când produsul nu are calități și distincții care au fost convenite sau prescrise în mod explicit sau în tăcere,
- atunci când furnizorul a livrat un produs care nu se potrivește cu eșantionul sau modelul, cu excepția cazului în care eșantionul sau modelul a fost afișat doar în scopuri de notificare.
Adecvarea articolului este verificată cu alte bunuri de același tip și cu declarațiile furnizorului sau declarațiile asupra articolului în sine. Clientul este obligat să notifice furnizorul cu privire la orice defecte materiale în termenul legal pe cheltuiala sa, iar produsul trebuie să fie însoțit de o descriere detaliată a defectului material. Clientul trebuie să permită furnizorului să inspecteze articolul. Furnizorul nu va fi responsabil pentru defectele materiale care apar la mai mult de doi ani de la livrarea articolului. Atunci când un defect apare în termen de șase luni de la livrarea articolului, se consideră că defectul a existat la momentul livrării.
Consumatorul care a informat corect furnizorul despre defectul are dreptul de a cere de la furnizor:
- să înlăture defectul asupra mărfii sau să returneze o parte din suma plătită proporțional cu defectul sau
- pentru a înlocui bunurile defecte cu produse noi, fără cusur, sau
- să returneze suma deja plătită. Dreptul de a revendica un defect material al articolului este reglementat mai precis de prevederile Legii privind protectia consumatorilor.
LIMITARE A RĂSPUNDERII
SC HAN-FLY SRL depune eforturi pentru cel mai înalt nivel posibil de actualitate și corectitudine a datelor publicate pe site. Cu toate acestea, prelucrarea datelor poate provoca uneori o eroare sau abatere, care este apoi afișată pe site, astfel compania SC HAN-FLY SRL nu garantează acuratețea informațiilor și conținutului de pe site-ul KingsBox.ro. De asemenea, compania nu este responsabilă pentru abaterile minore ale rezoluției imaginii, care pot depinde de rezoluția ecranului. Dacă un vizitator al site-ului web estimează că anumite informații de pe site sunt incorecte, îl rugăm să ne informeze prin e-mail la office@kingsbox.ro sau sunând la numărul de telefon 0765428981. Dacă se dovedește că informațiile afișate pe site sunt într-adevăr incorecte, compania SC HAN-FLY SRL va permite clientului să se retragă din contract sau să înlocuiască articolul. Ne cerem scuze în avans pentru eventualele erori.
Compania SC HAN-FLY SRL nu este responsabilă pentru nefuncționarea ocazională a site-ului și nici nu este responsabilă pentru opiniile cu privire la articolele scrise de vizitatorii site-ului. Compania SC HAN-FLY SRL își rezervă dreptul de a respinge o opinie în cazul în care opinia în cauză conține neadevăruri evidente, este ofensatoare sau inadecvată.
Toate imaginile sunt simbolice.
PLÂNGERI ȘI LITIGII
SC HAN-FLY SRL respectă legislația aplicabilă privind protecția consumatorilor și se străduiește să își îndeplinească datoria de a asigura un sistem eficient de tratare a reclamațiilor. În caz de probleme, clientul poate contacta furnizorul SC HAN-FLY SRL prin adresa de e-mail office@kingsbox.ro sau numărul de telefon 0765428981 . Procedura de tratare a reclamațiilor este confidențială.
Compania SC HAN-FLY SRL se străduiește să rezolve orice dispute pe cale amiabilă. Daca acest lucru nu este posibil, litigiile mentionate se solutioneaza in instanțele competente din România.
AJUTOR ȘI ÎNTREBĂRI SUPLIMENTARE
Dacă mai aveți întrebări legate de oferta noastră, vom fi bucuroși să le răspundem. De asemenea, ne puteți scrie un e-mail la office@kingsbox.ro sau ne puteți suna la 0765428981 .
Vă dorim multe achiziții bune și experiențe plăcute folosind echipamentul nostru sportiv!
Echipa KingsBox România