CONSTRUIEȘTE-ȚI SALA DE SPORT CU EXPERȚII NOȘTRI
CONFIDENTIALITATE
Ultima actualizare: 08 martie 2021
Această Politică de confidențialitate descrie politicile și procedurile noastre privind colectarea, utilizarea și dezvăluirea informațiilor dvs. atunci când utilizați Serviciul și vă informează despre drepturile dvs. de confidențialitate și despre modul în care legea vă protejează.
Utilizăm datele dumneavoastră personale pentru a furniza și îmbunătăți Serviciul. Prin utilizarea Serviciului, sunteți de acord cu colectarea și utilizarea informațiilor în conformitate cu această Politică de confidențialitate.
INTERPRETARE ȘI DEFINIȚII
INTERPRETARE
Cuvintele a căror litera inițială este scrisă cu majuscule au semnificații definite în următoarele condiții. Următoarele definiții vor avea același înțeles, indiferent dacă apar la singular sau la plural.
DEFINIȚII
În scopul acestei Politici de confidențialitate:
- Cont înseamnă un cont unic creat pentru ca dvs. să accesați Serviciul nostru sau părți ale Serviciului nostru.
- Business, în sensul CCPA (California Consumer Privacy Act), se referă la Companie ca fiind entitatea juridică care colectează informațiile personale ale consumatorilor și determină scopurile și mijloacele de prelucrare a informațiilor personale ale consumatorilor sau în numele căreia informațiile sunt colectate și acestea, singure sau împreună cu alții, determină scopurile și mijloacele de prelucrare a informațiilor personale ale consumatorilor, care desfășoară afaceri în statul California.
- Compania(denumită fie „Compania”, „Noi”, „Noi” sau „Nostru” în acest Acord) se referă la SC HAN-FLY SRL,Loc.Mosnita Veche,str.Ioan Iliovici,nr.23,cod postal 307287,jud.Timis,Romania.
În sensul GDPR, Compania este Operatorul de date.
- Consumator, în sensul CCPA (California Consumer Privacy Act), înseamnă o persoană fizică care este rezident în California. Un rezident, așa cum este definit în lege, include (1) fiecare persoană care se află în SUA în alt scop decât un scop temporar sau tranzitoriu și (2) orice persoană care este domiciliată în SUA care se află în afara SUA pentru o perioadă temporară sau scop tranzitoriu.
- Cookie-urile sunt fișiere mici care sunt plasate pe computerul dvs., dispozitivul mobil sau orice alt dispozitiv de către un site web, care conțin detaliile istoricului dvs. de navigare pe acel site, printre numeroasele sale utilizări.
- Țara se referă la: Romania
- Operatorul de date, în sensul GDPR (Regulamentul general privind protecția datelor), se referă la Companie ca fiind persoana juridică care, singură sau împreună cu alții, determină scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.
- Dispozitiv înseamnă orice dispozitiv care poate accesa Serviciul, cum ar fi un computer, un telefon mobil sau o tabletă digitală.
- Do Not Track(DNT) este un concept care a fost promovat de autoritățile de reglementare din SUA, în special de Comisia Federală pentru Comerț (FTC) din SUA, pentru ca industria Internetului să dezvolte și să implementeze un mecanism care să le permită utilizatorilor de internet să controleze urmărirea lor online. activități pe site-uri web.
- Facebook Fan Page este un profil public numit KingsBox România creat special de Companie pe rețeaua socială Facebook
- Datele cu caracter personal sunt orice informație care se referă la o persoană identificată sau identificabilă.
În sensul GDPR, Date personale înseamnă orice informație referitoare la dvs., cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de locație, identificator online sau la unul sau mai mulți factori specifici fizic, fiziologic, genetic, mental, economic, cultural sau social. identitate.
În sensul CCPA, Datele cu caracter personal înseamnă orice informație care identifică, se referă la, descrie sau poate fi asociată cu, sau ar putea fi în mod rezonabil legată, direct sau indirect, cu dvs.
- Vânzare, în sensul CCPA (California Consumer Privacy Act), înseamnă vânzarea, închirierea, eliberarea, dezvăluirea, diseminarea, punerea la dispoziție, transferul sau comunicarea în alt mod oral, în scris sau prin mijloace electronice sau prin alte mijloace, a informațiilor personale ale unui Consumator unei alte afaceri sau unui terț pentru o contrapartidă monetară sau de altă natură valoroasă.
- Serviciul se referă la site-ul web.
- Furnizor de servicii înseamnă orice persoană fizică sau juridică care prelucrează datele în numele Companiei. Se referă la companii terțe sau persoane fizice angajate de Companie pentru a facilita Serviciul, pentru a furniza Serviciul în numele Companiei, pentru a presta servicii legate de Serviciu sau pentru a ajuta Compania în analizarea modului în care este utilizat Serviciul. În sensul GDPR, Furnizorii de servicii sunt considerați Procesori de date.
- Serviciul Social Media terță parte se referă la orice site web sau orice site de rețea socială prin care un Utilizator se poate autentifica sau crea un cont pentru a utiliza Serviciul.
- Datele de utilizare se referă la datele colectate automat, fie generate de utilizarea Serviciului, fie din infrastructura Serviciului în sine (de exemplu, durata unei vizite a paginii).
- Site-ul web se referă la KingsBox Romania, accesibil de pe www.kingsbox.ro
- Înseamnă persoana care accesează sau utilizează Serviciul, sau compania sau altă entitate juridică în numele căreia respectiva persoană accesează sau utilizează Serviciul, după caz.
În conformitate cu GDPR (Regulamentul general privind protecția datelor), puteți fi denumit Subiectul datelor sau Utilizatorul deoarece sunteți persoana care utilizează Serviciul.
COLECTAREA ȘI UTILIZAREA DATELOR DVS
TIPURI DE DATE COLECTATE
DATE PERSONALE
În timpul utilizării Serviciului nostru, vă putem cere să Ne furnizați anumite informații de identificare personală care pot fi folosite pentru a vă contacta sau a vă identifica. Informațiile de identificare personală pot include, dar nu se limitează la:
- Adresa de e-mail
- Primul nume si ultimul nume
- Număr de telefon
- Adresă, țară, provincie,cod poștal, oraș
- Informații despre contul bancar pentru a plăti produse și/sau servicii din cadrul Serviciului
- Date de utilizare
Când plătiți pentru un produs și/sau un serviciu prin transfer bancar, vă putem solicita să furnizați informații pentru a facilita această tranzacție și pentru a vă verifica identitatea. Astfel de informații pot include, fără limitare:
- Data de nastere
- Pașaport sau carte națională de identitate
- Extras card bancar
- Alte informații care vă fac legătura cu o adresă
DATE DE UTILIZARE
Datele de utilizare sunt colectate automat atunci când utilizați Serviciul.
Datele de utilizare pot include informații precum adresa de protocol de internet a dispozitivului dvs. (de exemplu adresa IP), tipul browserului, versiunea browserului, paginile Serviciului nostru pe care le vizitați, ora și data vizitei dvs., timpul petrecut pe acele pagini, dispozitivul unic identificatori și alte date de diagnosticare.
Când accesați Serviciul prin sau prin intermediul unui dispozitiv mobil, putem colecta anumite informații în mod automat, inclusiv, dar fără a se limita la, tipul de dispozitiv mobil pe care îl utilizați, ID-ul unic al dispozitivului dvs. mobil, adresa IP a dispozitivului dvs. mobil, mobilul dvs. sistemul de operare, tipul de browser de internet mobil pe care îl utilizați, identificatorii unici de dispozitiv și alte date de diagnosticare.
De asemenea, putem colecta informații pe care browserul dvs. le trimite ori de câte ori vizitați Serviciul nostru sau când accesați Serviciul prin sau prin intermediul unui dispozitiv mobil.
TEHNOLOGII ȘI COOKIE-URI DE URMARE
Folosim cookie-uri și tehnologii de urmărire similare pentru a urmări activitatea pe Serviciul nostru și pentru a stoca anumite informații. Tehnologiile de urmărire utilizate sunt balize, etichete și scripturi pentru a colecta și urmări informații și pentru a îmbunătăți și analiza Serviciul Nostru. Tehnologiile pe care le folosim pot include:
- Cookie-uri sau cookie-uri de browser. Un cookie este un fișier mic plasat pe dispozitivul dvs. Puteți solicita browserului dumneavoastră să refuze toate cookie-urile sau să indice când este trimis un cookie. Cu toate acestea, dacă nu acceptați module cookie, este posibil să nu puteți utiliza anumite părți ale Serviciului nostru. Cu excepția cazului în care ați ajustat setarea browserului dvs. astfel încât acesta să refuze modulele cookie, Serviciul nostru poate utiliza module cookie.
- Cookie-uri Flash. Anumite caracteristici ale Serviciului nostru pot folosi obiecte stocate local (sau cookie-uri Flash) pentru a colecta și stoca informații despre preferințele dvs. sau despre activitatea dvs. pe Serviciul nostru. Cookie-urile Flash nu sunt gestionate de aceleași setări ale browserului ca cele utilizate pentru modulele cookie de browser.
- Web Beacons. Anumite secțiuni ale Serviciului nostru și e-mailurile noastre pot conține fișiere electronice mici cunoscute sub denumirea de semnalizatoare web (denumite și gif-uri clare, etichete pixeli și gif-uri cu un singur pixel) care permit Companiei, de exemplu, să numere utilizatorii care au vizitat acele pagini. sau a deschis un e-mail și pentru alte statistici legate de site-ul web (de exemplu, înregistrarea popularității unei anumite secțiuni și verificarea integrității sistemului și a serverului).
Cookie-urile pot fi cookie-uri „persistente” sau „de sesiune”. Cookie-urile persistente rămân pe computerul dvs. personal sau pe dispozitivul mobil atunci când sunteți offline, în timp ce modulele cookie de sesiune sunt șterse de îndată ce închideți browserul dvs. web. Puteți afla mai multe despre cookie-uri aici Totul despre cookie-uri de la TermsFeed .
Folosim atât cookie-uri de sesiune, cât și cookie-uri persistente în scopurile prezentate mai jos:
- Cookie-uri necesare/esențiale
Tip: Cookie-uri de sesiune
Administrat de: Noi
Scop: Aceste module cookie sunt esențiale pentru a vă oferi servicii disponibile prin intermediul site-ului web și pentru a vă permite să utilizați unele dintre caracteristicile acestuia. Acestea ajută la autentificarea utilizatorilor și la prevenirea utilizării frauduloase a conturilor de utilizator. Fără aceste module cookie, serviciile pe care le-ați solicitat nu pot fi furnizate, iar noi folosim aceste module cookie doar pentru a vă oferi acele servicii.
- Politica de cookie-uri / Notice Acceptare cookie-uri
Tip: Cookie-uri persistente
Administrat de: Noi
Scop: Aceste cookie-uri identifică dacă utilizatorii au acceptat utilizarea cookie-urilor pe site.
- Cookie-uri de funcționalitate
Tip: Cookie-uri persistente
Administrat de: Noi
Scop: Aceste module cookie ne permit să ne amintim alegerile pe care le faceți atunci când utilizați site-ul web, cum ar fi amintirea detaliilor dvs. de conectare sau preferința de limbă. Scopul acestor cookie-uri este de a vă oferi o experiență mai personală și de a evita să fiți nevoit să vă reintroduceți preferințele de fiecare dată când utilizați site-ul web.
- Cookie-uri de urmărire și performanță
Tip: Cookie-uri persistente
Administrat de: terți
Scop: Aceste cookie-uri sunt utilizate pentru a urmări informații despre traficul către site-ul web și despre modul în care utilizatorii utilizează site-ul web. Informațiile colectate prin intermediul acestor cookie-uri vă pot identifica direct sau indirect ca vizitator individual. Acest lucru se datorează faptului că informațiile colectate sunt de obicei legate de un identificator pseudonim asociat cu dispozitivul pe care îl utilizați pentru a accesa site-ul web. De asemenea, putem folosi aceste module cookie pentru a testa pagini noi, caracteristici sau funcționalități noi ale site-ului web pentru a vedea cum reacţionează utilizatorii noștri la acestea.
Pentru mai multe informații despre cookie-urile pe care le folosim și despre opțiunile dvs. în ceea ce privește cookie-urile, vă rugăm să vizitați Politica noastră privind cookie-urile sau secțiunea Cookie-uri din Politica noastră de confidențialitate.
UTILIZAREA DATELOR DVS. PERSONALE
Compania poate folosi Date personale în următoarele scopuri:
- Pentru a furniza și menține Serviciul nostru , inclusiv pentru a monitoriza utilizarea Serviciului nostru.
- Pentru a vă gestiona contul: pentru a vă gestiona înregistrarea ca utilizator al Serviciului. Datele personale pe care le furnizați vă pot oferi acces la diferite funcționalități ale Serviciului care vă sunt disponibile ca utilizator înregistrat.
- Pentru executarea unui contract: dezvoltarea, respectarea și îndeplinirea contractului de cumpărare pentru produsele, articolele sau serviciile pe care le-ați achiziționat sau a oricărui alt contract cu Noi prin intermediul Serviciului.
- Pentru a vă contacta: Pentru a vă contacta prin e-mail, apeluri telefonice, SMS sau alte forme echivalente de comunicare electronică, cum ar fi notificările push ale unei aplicații mobile cu privire la actualizări sau comunicări informative legate de funcționalitățile, produsele sau serviciile contractate, inclusiv actualizările de securitate, atunci când este necesar sau rezonabil pentru implementarea lor.
- Pentru a vă oferi știri, oferte speciale și informații generale despre alte bunuri, servicii și evenimente pe care le oferim, care sunt similare cu cele pe care le-ați achiziționat deja sau despre care v-ați întrebat, cu excepția cazului în care ați ales să nu primiți astfel de informații.
- Pentru a gestiona cererile Dvs.: Pentru a participa și a gestiona cererile Dvs. către Noi.
- Pentru a vă oferi publicitate direcționată : putem folosi informațiile dvs. pentru a dezvolta și afișa conținut și publicitate (și pentru a lucra cu furnizori terți care fac acest lucru) adaptate intereselor și/sau locației dvs. și pentru a măsura eficacitatea acesteia.
- Pentru transferuri de afaceri: Putem folosi informațiile Dvs. pentru a evalua sau a efectua o fuziune, cesionare, restructurare, reorganizare, dizolvare sau orice altă vânzare sau transfer al unora sau al tuturor activelor noastre, fie ca continuitate în funcțiune, fie ca parte a falimentului, lichidării, sau o procedură similară, în care Datele cu caracter personal deținute de noi despre utilizatorii serviciilor noastre se numără printre activele transferate.
- Pentru alte scopuri : Putem folosi informațiile Dvs. în alte scopuri, cum ar fi analiza datelor, identificarea tendințelor de utilizare, determinarea eficienței campaniilor noastre promoționale și pentru a evalua și îmbunătăți Serviciul, produsele, serviciile, marketingul și experiența dumneavoastră.
Putem partaja informațiile dvs. personale în următoarele situații:
- Cu Furnizorii de servicii: Este posibil să împărtășim informațiile dvs. personale cu Furnizorii de servicii pentru a monitoriza și analiza utilizarea Serviciului nostru, pentru a vă face publicitate pe site-uri web ale terților după ce ați vizitat Serviciul nostru, pentru procesarea plăților, pentru a vă contacta.
- Pentru transferurile de afaceri: Putem să împărtășim sau să transferăm informațiile Dvs. personale în legătură cu sau în timpul negocierilor cu privire la orice fuziune, vânzare a activelor Companiei, finanțare sau achiziție a întregii sau a unei părți a afacerii noastre către o altă companie.
- Cu afiliații: este posibil să împărtășim informațiile dvs. cu afiliații noștri, caz în care le vom solicita acelor afiliați să respecte această Politică de confidențialitate. Afiliații includ compania noastră-mamă și orice alte filiale, parteneri de asociere în participație sau alte companii pe care le controlăm sau care se află sub control comun cu Noi.
- Cu partenerii de afaceri: este posibil să împărtășim informațiile dvs. cu partenerii noștri de afaceri pentru a vă oferi anumite produse, servicii sau promoții.
- Cu alți utilizatori: atunci când partajați informații personale sau interacționați în alt mod în zonele publice cu alți utilizatori, astfel de informații pot fi vizualizate de toți utilizatorii și pot fi distribuite public în exterior. Dacă interacționați cu alți utilizatori sau vă înregistrați printr-un serviciu de socializare terță parte, contactele dvs. din Serviciul de social media terță parte pot vedea numele dvs., profilul, imaginile și descrierea activității dvs. În mod similar, alți utilizatori vor putea să vadă descrierile activității Dvs., să comunice cu Dvs. și să vadă profilul Dvs.
- Cu consimțământul dvs .: putem dezvălui informațiile dvs. personale în orice alt scop, cu consimțământul dvs.
PĂSTRAREA DATELOR DVS. PERSONALE
Compania va păstra datele dumneavoastră cu caracter personal numai atât timp cât este necesar pentru scopurile prevăzute în această Politică de confidențialitate. Vom păstra și folosi datele dumneavoastră cu caracter personal în măsura în care este necesar pentru a ne conforma obligațiilor legale (de exemplu, dacă ni se cere să păstrăm datele dumneavoastră pentru a respecta legile aplicabile), a rezolva litigiile și a pune în aplicare acordurile și politicile noastre legale.
Compania va păstra, de asemenea, Datele de utilizare în scopuri de analiză internă. Datele de utilizare sunt, în general, păstrate pentru o perioadă mai scurtă de timp, cu excepția cazului în care aceste date sunt utilizate pentru a consolida securitatea sau pentru a îmbunătăți funcționalitatea Serviciului nostru, sau suntem obligați din punct de vedere legal să păstrăm aceste date pentru perioade mai lungi de timp.
TRANSFERUL DATELOR DVS. PERSONALE
Informațiile dumneavoastră, inclusiv Datele cu caracter personal, sunt prelucrate la birourile de operare ale Companiei și în orice alte locuri în care se află părțile implicate în prelucrare. Înseamnă că aceste informații pot fi transferate și menținute pe computere situate în afara statului, provinciei, țării sau altor jurisdicții guvernamentale, unde legile privind protecția datelor pot diferi de cele din jurisdicția dvs.
Consimțământul dumneavoastră cu privire la această Politică de confidențialitate, urmat de transmiterea de către dumneavoastră a unor astfel de informații reprezintă acordul dumneavoastră cu privire la acest transfer.
Compania va lua toate măsurile rezonabile necesare pentru a se asigura că datele dumneavoastră sunt tratate în siguranță și în conformitate cu această Politică de confidențialitate și niciun transfer al datelor dumneavoastră cu caracter personal nu va avea loc către o organizație sau o țară decât dacă există controale adecvate, inclusiv securitatea Datele dvs. și alte informații personale.
DIVULGAREA DATELOR DVS. PERSONALE
TRANZACȚII DE AFACERI
Dacă Compania este implicată într-o fuziune, achiziție sau vânzare de active, Datele Dvs. Personale pot fi transferate. Vom transmite o notificare înainte ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie transferate și să devină supuse unei alte politici de confidențialitate.
APLICAREA LEGII
În anumite circumstanțe, Companiei i se poate cere să dezvăluie Datele Dvs. Personale, dacă legea este obligată să facă acest lucru sau ca răspuns la solicitări valide din partea autorităților publice (de exemplu, o instanță sau o agenție guvernamentală).
ALTE CERINȚE LEGALE
Compania poate dezvălui datele dumneavoastră cu caracter personal cu bună-credință că o astfel de acțiune este necesară pentru:
- Respectați o obligație legală
- Protejează și apără drepturile sau proprietatea Companiei
- Preveniți sau investigați posibile acțiuni greșite în legătură cu Serviciul
- Protejați siguranța personală a Utilizatorilor Serviciului sau a publicului
- Protejați-vă împotriva răspunderii legale
SECURITATEA DATELOR DVS. PERSONALE
Securitatea Datelor Dvs. Personale este importantă pentru Noi, dar rețineți că nicio metodă de transmitere prin Internet sau nicio metodă de stocare electronică nu este 100% sigură. Deși ne străduim să folosim mijloace acceptabile din punct de vedere comercial pentru a vă proteja datele personale, nu putem garanta securitatea lor absolută.
INFORMAȚII DETALIATE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR DVS. CU PERSONAL
Furnizorii de servicii pe care îi folosim pot avea acces la datele dumneavoastră cu caracter personal. Acești furnizori terți colectează, stochează, folosesc, procesează și transferă informații despre activitatea Dvs. în Serviciul nostru, în conformitate cu Politicile lor de confidențialitate.
ANALITICA
Putem folosi furnizori de servicii terți pentru a monitoriza și analiza utilizarea Serviciului nostru.
- Google Analytics
Google Analytics este un serviciu de analiză web oferit de Google care urmărește și raportează traficul site-ului web. Google folosește datele colectate pentru a urmări și monitoriza utilizarea Serviciului nostru. Aceste date sunt partajate cu alte servicii Google. Google poate folosi datele colectate pentru a contextualiza și a personaliza reclamele propriei rețele de publicitate.
Puteți renunța la a vă pune activitatea pe Serviciu disponibilă pentru Google Analytics instalând programul de completare pentru browser de renunțare Google Analytics. Suplimentul împiedică JavaScript Google Analytics (ga.js, analytics.js și dc.js) să partajeze informații cu Google Analytics despre activitatea de vizite.
Pentru mai multe informații despre practicile de confidențialitate ale Google, vă rugăm să vizitați pagina web de confidențialitate și termeni Google policies.google.com/privacy
MARKETING PRIN E-MAIL
Putem folosi datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a vă contacta cu buletine informative, materiale de marketing sau promoționale și alte informații care vă pot interesa. Puteți renunța la primirea oricăreia sau a tuturor acestor comunicări de la noi, urmând linkul de dezabonare sau instrucțiunile furnizate în orice e-mail pe care îl trimitem sau contactându-ne.
Este posibil să folosim Furnizori de servicii de marketing prin e-mail pentru a vă gestiona și a vă trimite e-mailuri.
- Mailer Lite
Politica lor de confidențialitate poate fi vizualizată la mailerlite.com/legal/privacy-policy
- HubSpot
Politica lor de confidențialitate poate fi vizualizată la legal.hubspot.com/product-privacy-policy
PLĂȚI
Putem furniza produse și/sau servicii plătite în cadrul Serviciului. În acest caz, putem folosi servicii de la terți pentru procesarea plăților (de exemplu, procesatori de plăți).
Nu vom stoca și nu vom colecta detaliile cardului dvs. de plată. Aceste informații sunt furnizate direct procesatorilor noștri de plăți terți a căror utilizare a informațiilor dvs. personale este guvernată de Politica lor de confidențialitate. Aceste procesoare de plăți respectă standardele stabilite de PCI-DSS, astfel cum sunt gestionate de PCI Security Standards Council, care este un efort comun al unor mărci precum Visa, Mastercard, American Express și Discover. Cerințele PCI-DSS ajută la asigurarea gestionării în siguranță a informațiilor de plată.
Când utilizați Serviciul nostru pentru a plăti un produs și/sau serviciu prin transfer bancar, vă putem solicita să furnizați informații pentru a facilita această tranzacție și pentru a vă verifica identitatea.
REMARKETING COMPORTAMENTAL
Compania folosește servicii de remarketing pentru a vă face publicitate după ce ați accesat sau ați vizitat Serviciul nostru. Noi și furnizorii noștri terți folosim module cookie și tehnologii non-cookie pentru a ne ajuta să recunoaștem Dispozitivul Dvs. și să înțelegem cum folosiți Serviciul nostru, astfel încât să putem îmbunătăți Serviciul pentru a reflecta interesele Dvs. și pentru a vă oferi reclame care ar putea fi de mai mult interes. pentru tine.
Acești furnizori terți colectează, stochează, folosesc, procesează și transferă informații despre activitatea Dvs. în Serviciul nostru în conformitate cu Politicile lor de confidențialitate și pentru a Ne permite să:
- Măsurați și analizați traficul și activitatea de navigare pe Serviciul Nostru
- Afișați reclame pentru produsele și/sau serviciile noastre pe site-uri web sau aplicații ale unor terțe părți
- Măsurați și analizați performanța campaniilor noastre publicitare
Unii dintre acești furnizori terți pot folosi tehnologii non-cookie care nu pot fi afectate de setările browserului care blochează cookie-urile. Este posibil ca browserul dumneavoastră să nu vă permită să blocați astfel de tehnologii. Puteți folosi următoarele instrumente terțe pentru a refuza colectarea și utilizarea informațiilor în scopul de a vă oferi publicitate bazată pe interese:
- Platforma de renunțare a NAI networkadvertising.org/choices/
- Platforma de renunțare a EDAA youronlinechoices.com/
- Platforma de renunțare a DAA optout.aboutads.info/?c=2&lang=RO
Puteți renunța la orice publicitate personalizată activând funcții de confidențialitate pe dispozitivul dvs. mobil, cum ar fi Limitarea urmăririi anunțurilor (iOS) și Renunțarea la personalizarea anunțurilor (Android). Consultați Sistemul de ajutor al dispozitivului dvs. mobil pentru mai multe informații.
Este posibil să împărtășim informații, cum ar fi adrese de e-mail cu hashing (dacă sunt disponibile) sau alți identificatori online colectați în Serviciul nostru cu acești furnizori terți. Acest lucru permite furnizorilor noștri terți să vă recunoască și să vă livreze reclame pe dispozitive și browsere. Pentru a citi mai multe despre tehnologiile utilizate de acești furnizori terți și despre capacitățile acestora între dispozitive, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate a fiecărui furnizor enumerat mai jos.
Furnizorii terți pe care îi folosim sunt:
- Google Ads (AdWords)
Serviciul de remarketing Google Ads (AdWords) este furnizat de Google Inc.
Puteți renunța la Google Analytics pentru publicitate grafică și puteți personaliza anunțurile din Rețeaua de display Google, vizitând pagina Setări Google Ads google.com/settings/ads
De asemenea, Google recomandă să instalați programul de completare pentru browser pentru renunțare la Google Analytics tools.google.com/dlpage/gaoptout pentru browserul dvs. web. Suplimentul de browser pentru renunțarea la Google Analytics oferă vizitatorilor posibilitatea de a împiedica colectarea și utilizarea datelor lor de către Google Analytics.
Pentru mai multe informații despre practicile de confidențialitate ale Google, vă rugăm să vizitați pagina web Termenii de confidențialitate Google policies.google.com/privacy
Serviciul de remarketing Facebook este oferit de Facebook Inc.
Puteți afla mai multe despre publicitatea bazată pe interese de la Facebook, vizitând această pagină facebook.com/help/516147308587266
Pentru a renunța la reclamele Facebook bazate pe interese, urmați aceste instrucțiuni de la Facebook facebook.com/help/568137493302217
Facebook aderă la principiile de autoreglementare pentru publicitatea comportamentală online stabilite de Digital Advertising Alliance. De asemenea, puteți renunța la Facebook și alte companii participante prin Digital Advertising Alliance din SUA aboutads.info/choices/ , Digital Advertising Alliance of Canada din Canada youradchoices.ca/ sau European Interactive Digital Advertising Alliance in Europe youronlinechoices. eu/ sau renunțați utilizând setările dispozitivului dvs. mobil.
Pentru mai multe informații despre practicile de confidențialitate ale Facebook, vă rugăm să vizitați Politica de date a Facebook facebook.com/privacy/explanation
CONFIDENTIALITATE GDPR
TEMEI LEGAL PENTRU PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE ÎN CONFORM GDPR
Putem prelucra Date personale în următoarele condiții:
- Consimțământ: V-ați dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice.
- Executarea unui contract: Furnizarea datelor cu caracter personal este necesară pentru îndeplinirea unui acord cu Dvs. și/sau pentru orice obligații precontractuale ale acestuia.
- Obligații legale: Prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru respectarea unei obligații legale căreia îi este supusă Compania.
- Interese vitale: Prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară pentru a vă proteja interesele vitale sau ale altei persoane fizice.
- Interese publice: Prelucrarea datelor cu caracter personal este legată de o sarcină care se desfășoară în interes public sau în exercitarea autorității oficiale conferite Companiei.
- Interese legitime: Prelucrarea datelor cu caracter personal este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Companie.
În orice caz, Compania va ajuta cu plăcere la clarificarea temeiului juridic specific care se aplică prelucrării și, în special, dacă furnizarea Datelor cu caracter personal este o cerință statutară sau contractuală sau o cerință necesară pentru încheierea unui contract.
DREPTURILE DVS. ÎN RGPD
Compania se obligă să respecte confidențialitatea Datelor dumneavoastră cu caracter personal și să garanteze că vă puteți exercita drepturile.
Aveți dreptul, conform acestei Politici de confidențialitate și prin lege, dacă vă aflați în UE, să:
- Solicitați acces la datele dvs. personale. Dreptul de a accesa, actualiza sau șterge informațiile pe care le avem despre dvs. Ori de câte ori este posibil, puteți să accesați, să actualizați sau să solicitați ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal direct în secțiunea setărilor contului dumneavoastră. Dacă nu puteți efectua singur aceste acțiuni, vă rugăm să ne contactați pentru a vă ajuta. Acest lucru vă permite, de asemenea, să primiți o copie a datelor personale pe care le deținem despre dvs.
- Solicitați corectarea datelor personale pe care le deținem despre dvs. Aveți dreptul ca orice informații incomplete sau inexacte pe care le deținem despre dvs. să fie corectate.
- Vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal. Acest drept există atunci când ne bazăm pe un interes legitim ca bază legală pentru prelucrarea noastră și există ceva în situația dvs. particulară, care vă face să doriți să vă opuneți prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal pe acest motiv. De asemenea, aveți dreptul de a vă opune în cazul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în scopuri de marketing direct.
- Solicitați ștergerea datelor dvs. personale. Aveți dreptul să ne cereți să ștergem sau să ștergem Datele cu caracter personal atunci când nu există niciun motiv întemeiat pentru ca Noi să continuăm procesarea acestora.
- Solicitați transferul datelor dvs. personale. Vă vom furniza Dvs. sau unei terțe părți pe care ați ales-o, datele dumneavoastră cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de mașină. Vă rugăm să rețineți că acest drept se aplică numai informațiilor automate pe care inițial ați dat consimțământul pentru ca Noi să le folosim sau pentru care am folosit informațiile pentru a îndeplini un contract cu dvs.
- Retrage-ți consimțământul. Aveți dreptul să vă retrageți consimțământul privind utilizarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Dacă vă retrageți consimțământul, este posibil să nu vă putem oferi acces la anumite funcționalități specifice ale Serviciului.
EXERCITAREA DREPTURILOR DVS. DE PROTECȚIA DATELOR GDPR
Vă puteți exercita drepturile de acces, rectificare, anulare și opoziție contactându-ne. Vă rugăm să rețineți că vă putem cere să vă verificați identitatea înainte de a răspunde la astfel de solicitări. Dacă faceți o solicitare, vom face tot posibilul să vă răspundem cât mai curând posibil.
Aveți dreptul să depuneți o plângere la o Autoritate pentru Protecția Datelor cu privire la colectarea și utilizarea de către noi a Datelor dvs. personale. Pentru mai multe informații, dacă vă aflați în Spațiul Economic European (SEE), vă rugăm să contactați autoritatea locală de protecție a datelor din SEE.
FAN PAGINA FACEBOOK
CONTROLER DE DATE PENTRU FAN PAGINA FACEBOOK
Compania este controlorul datelor dumneavoastră cu caracter personal colectate în timpul utilizării Serviciului. În calitate de operator al paginii de fani Facebook KingsBox Romania , Compania și operatorul rețelei de socializare Facebook sunt controlori în comun.
Compania a încheiat acorduri cu Facebook care definesc, printre altele, termenii de utilizare a paginii de fani Facebook. Acești termeni se bazează în mare parte pe Termenii și condițiile Facebook facebook.com/terms.php
Vizitați Politica de confidențialitate Facebook facebook.com/policy.php pentru mai multe informații despre modul în care Facebook gestionează datele personale sau contactați Facebook online sau prin poștă: Facebook, Inc. ATTN, Privacy Operations, 1601 Willow Road, Menlo Park, CA 94025, United state.
PERSPECTIVE FACEBOOK
Folosim funcția Facebook Insights în legătură cu funcționarea paginii de fani Facebook și pe baza GDPR, pentru a obține date statistice anonimizate despre utilizatorii Noștri.
În acest scop, Facebook plasează un cookie pe dispozitivul utilizatorului care vizitează Pagina noastră de fani Facebook. Fiecare cookie conține un cod unic de identificare și rămâne activ pentru o perioadă de doi ani, cu excepția cazului în care este șters înainte de sfârșitul acestei perioade.
Facebook primește, înregistrează și prelucrează informațiile stocate în Cookie, în special atunci când utilizatorul vizitează serviciile Facebook, serviciile care sunt furnizate de alți membri ai Facebook Fan Page și serviciile altor companii care utilizează serviciile Facebook.
Pentru mai multe informații despre practicile de confidențialitate ale Facebook, vă rugăm să vizitați Politica de confidențialitate Facebook aici facebook.com/full_data_use_policy
CONFIDENTIALITATE CCPA
Această secțiune de notificare de confidențialitate pentru rezidenții din California completează informațiile conținute în Politica noastră de confidențialitate și se aplică numai tuturor vizitatorilor, utilizatorilor și altor persoane care locuiesc în statul California.
CATEGORII DE INFORMAȚII PERSONALE culese
Colectăm informații care identifică, se referă la, descriu, face referire, care pot fi asociate cu sau ar putea fi legate în mod rezonabil, direct sau indirect, cu un anumit Consumator sau Dispozitiv. Următoarea este o listă de categorii de informații personale pe care le putem colecta sau ar fi putut fi colectate de la rezidenții din California în ultimele douăsprezece (12) luni.
Vă rugăm să rețineți că categoriile și exemplele furnizate în lista de mai jos sunt cele definite în CCPA. Acest lucru nu înseamnă că toate exemplele acelei categorii de informații cu caracter personal au fost de fapt colectate de Noi, dar reflectă credința noastră de bună-credință, din câte știm, că unele dintre acele informații din categoria aplicabilă pot fi și ar fi putut fi colectate. De exemplu, anumite categorii de informații personale ar fi colectate numai dacă ne-ați furnizat astfel de informații personale direct.
- Categoria A: identificatori.
Exemple: un nume real, un alias, o adresă poștală, un identificator personal unic, un identificator online, o adresă de protocol Internet, o adresă de e-mail, un nume de cont, un număr de permis de conducere, un număr de pașaport sau alți identificatori similari.
Colectat: Da.
- Categoria B: categorii de informații cu caracter personal enumerate în statutul evidențelor clienților din California (Cal. Cod civ. § 1798.80(e)).
Exemple: un nume, semnătură, număr de securitate socială, caracteristici fizice sau descriere, adresă, număr de telefon, număr de pașaport, numărul permisului de conducere sau al cărții de identitate de stat, numărul poliței de asigurare, studii, angajare, istoric de angajare, număr de cont bancar, număr de card de credit , numărul cardului de debit sau orice alte informații financiare, informații medicale sau informații despre asigurările de sănătate. Unele informații personale incluse în această categorie se pot suprapune cu alte categorii.
Colectat: Da.
- Categoria C: caracteristici de clasificare protejate conform legii din California sau federale.
Exemple: vârstă (40 de ani sau mai mult), rasă, culoare, ascendență, origine națională, cetățenie, religie sau credință, stare civilă, condiție medicală, dizabilitate fizică sau psihică, sex (inclusiv sex, identitate de gen, expresie de gen, sarcină sau naștere) și afecțiunile medicale aferente), orientarea sexuală, statutul de veteran sau militar, informații genetice (inclusiv informații genetice familiale).
Colectat: Nu.
- Categoria D: Informații comerciale.
Exemple: Înregistrările și istoricul produselor sau serviciilor achiziționate sau luate în considerare.
Colectat: Da.
- Categoria E: Informații biometrice.
Exemple: caracteristici genetice, fiziologice, comportamentale și biologice sau modele de activitate utilizate pentru a extrage un șablon sau alt identificator sau informații de identificare, cum ar fi amprente digitale, amprente faciale și amprente vocale, scanări ale irisului sau retinei, apăsarea tastei, mersul sau alte modele fizice și date despre somn, sănătate sau exerciții fizice.
Colectat: Nu.
- Categoria F: Internet sau altă activitate similară în reț
Exemple: interacțiunea cu serviciul nostru sau reclamă.
Colectat: Da.
- Categoria G: date de geolocalizare.
Exemple: locație fizică aproximativă.
Colectat: Nu.
- Categoria H: Date senzoriale.
Exemple: informații audio, electronice, vizuale, termice, olfactive sau similare.
Colectat: Nu.
- Categoria I: informații profesionale sau legate de angajare.
Exemple: istoricul actual sau trecut sau evaluări ale performanței.
Colectat: Nu.
- Categoria J: Informații privind educația non-publică (conform Legii privind drepturile educaționale și confidențialitatea familiei (20 USC Secțiunea 1232g, 34 CFR Partea 99)).
Exemple: înregistrările educaționale legate direct de un student, păstrate de o instituție de învățământ sau de o parte care acționează în numele acesteia, cum ar fi notele, foile matricole, listele de curs, programul studenților, codurile de identificare a studenților, informațiile financiare ale studenților sau dosarele disciplinare ale studenților.
Colectat: Nu.
- Categoria K: Inferențe extrase din alte informații personale.
Exemple: Profil care reflectă preferințele, caracteristicile, tendințele psihologice, predispozițiile, comportamentul, atitudinile, inteligența, abilitățile și aptitudinile unei persoane.
Colectat: Nu.
Conform CCPA, informațiile personale nu includ:
- Informații disponibile public din înregistrările guvernamentale
- Informații despre consumatori deidentificate sau agregate
- Informații excluse din domeniul de aplicare al CCPA, cum ar fi:
- Informații de sănătate sau medicale acoperite de Legea privind portabilitatea și responsabilitatea asigurărilor de sănătate din 1996 (HIPAA) și Legea privind confidențialitatea informațiilor medicale din California (CMIA) sau datele din studiile clinice
- Informațiile personale acoperite de anumite legi de confidențialitate specifice sectorului, inclusiv Legea privind raportarea echitabilă a creditelor (FRCA), Legea Gramm-Leach-Bliley (GLBA) sau Legea privind confidențialitatea informațiilor financiare din California (FIPA) și Legea privind protecția confidențialității șoferului din 1994.
SURSE DE INFORMAȚII PERSONALE
Obținem categoriile de informații personale enumerate mai sus din următoarele categorii de surse:
- Direct de la Tine . De exemplu, din formularele pe care le completați în Serviciul nostru, preferințele pe care le exprimați sau furnizați prin intermediul Serviciului nostru sau din achizițiile dvs. pe Serviciul nostru.
- Indirect de la Tine . De exemplu, din observarea activității Dvs. în Serviciul nostru.
- Automat de la tine . De exemplu, prin intermediul cookie-urilor Noi sau Furnizorii noștri de servicii setăm pe Dispozitivul Dvs. în timp ce navigați prin Serviciul nostru.
- De la Furnizorii de servicii . De exemplu, furnizori terți pentru a monitoriza și analiza utilizarea Serviciului nostru, furnizori terți pentru a vă oferi publicitate direcționată, furnizori terți pentru procesarea plăților sau alți furnizori terți pe care îi folosim pentru a furniza Serviciul. Tu.
UTILIZAREA INFORMAȚIILOR PERSONALE ÎN SCOPURI DE AFACERI SAU ÎN SCOPURI COMERCIALE
Putem folosi sau dezvălui informații personale pe care le colectăm în „scopuri de afaceri” sau „scopuri comerciale” (așa cum sunt definite în CCPA), care pot include următoarele exemple:
- Pentru a opera Serviciul nostru și pentru a vă oferi Serviciul.
- Pentru a vă oferi asistență și pentru a răspunde întrebărilor dvs., inclusiv pentru a investiga și a răspunde preocupărilor dvs. și pentru a monitoriza și îmbunătăți Serviciul nostru.
- Pentru a îndeplini sau a îndeplini motivul pentru care ați furnizat informațiile. De exemplu, dacă împărtășiți informațiile dvs. de contact pentru a adresa o întrebare despre serviciul nostru, vom folosi acele informații personale pentru a răspunde la întrebarea dvs. Dacă furnizați informațiile Dvs. personale pentru a cumpăra un produs sau serviciu, vom folosi aceste informații pentru a procesa plata Dvs. și pentru a facilita livrarea.
- Pentru a răspunde solicitărilor de aplicare a legii și conform cerințelor legii aplicabile, ordinului judecătoresc sau reglementărilor guvernamentale.
- Așa cum este descris pentru dvs. atunci când colectați informațiile dvs. personale sau așa cum se prevede altfel în CCPA.
- În scopuri administrative interne și de audit.
- Pentru a detecta incidente de securitate și a proteja împotriva activităților rău intenționate, înșelătoare, frauduloase sau ilegale, inclusiv, atunci când este necesar, pentru a urmări penal pe cei responsabili pentru astfel de activități.
Vă rugăm să rețineți că exemplele furnizate mai sus sunt ilustrative și nu sunt destinate a fi exhaustive. Pentru mai multe detalii despre modul în care folosim aceste informații, vă rugăm să consultați secțiunea „Utilizarea datelor dumneavoastră cu caracter personal”.
Dacă decidem să colectăm categorii suplimentare de informații personale sau să folosim informațiile personale pe care le-am colectat în scopuri semnificativ diferite, fără legătură sau incompatibile, vom actualiza această Politică de confidențialitate.
DIVULGAREA INFORMAȚIILOR PERSONALE ÎN SCOPURI DE AFACERI SAU ÎN SCOPURI COMERCIALE
Putem folosi sau dezvălui și este posibil să fi folosit sau dezvăluit în ultimele douăsprezece (12) luni următoarele categorii de informații personale în scopuri comerciale sau comerciale:
- Categoria A: identificatori
- Categoria B: categorii de informații cu caracter personal enumerate în statutul înregistrărilor clienților din California (Cal. Cod civ. § 1798.80(e))
- Categoria D: Informații comerciale
- Categoria F: Internet sau altă activitate similară în rețea
Vă rugăm să rețineți că categoriile enumerate mai sus sunt cele definite în CCPA. Acest lucru nu înseamnă că toate exemplele acelei categorii de informații cu caracter personal au fost de fapt dezvăluite, dar reflectă credința noastră de bună-credință, din câte știm, că unele dintre acele informații din categoria aplicabilă pot fi și ar fi putut fi dezvăluite.
Când dezvăluim informații personale în scop de afaceri sau în scop comercial, încheiem un contract care descrie scopul și solicită destinatarului să păstreze confidențialitatea informațiilor personale și să nu le folosească în niciun scop, cu excepția executării contractului.
VANZARE DE INFORMATII PERSONALE
După cum sunt definite în CCPA, „vânzarea” și „vânzarea” înseamnă vânzarea, închirierea, eliberarea, dezvăluirea, diseminarea, punerea la dispoziție, transferul sau comunicarea în alt mod oral, în scris sau prin mijloace electronice sau prin alte mijloace, a informațiilor personale ale unui consumator de către afaceri către o terță parte pentru o contraprestație valoroasă. Aceasta înseamnă că este posibil să fi primit un fel de beneficiu în schimbul împărtășirii informațiilor personale, dar nu neapărat un beneficiu monetar.
Vă rugăm să rețineți că categoriile enumerate mai jos sunt cele definite în CCPA. Acest lucru nu înseamnă că toate exemplele acelei categorii de informații cu caracter personal au fost de fapt vândute, dar reflectă credința noastră de bună-credință, din câte știm, că unele dintre acele informații din categoria aplicabilă pot fi și ar putea fi partajate pentru valoare în schimb. .
Este posibil să vindem și să fi vândut în ultimele douăsprezece (12) luni următoarele categorii de informații personale:
- Categoria A: identificatori
- Categoria B: categorii de informații cu caracter personal enumerate în statutul înregistrărilor clienților din California (Cal. Cod civ. § 1798.80(e))
- Categoria D: Informații comerciale
- Categoria F: Internet sau altă activitate similară în rețea
DISTRIBUIREA INFORMAȚIILOR PERSONALE
Putem împărtăși informațiile dvs. personale identificate în categoriile de mai sus cu următoarele categorii de terți:
- Prestatori de servicii
- Procesatori de plăți
- Afiliații noștri
- Partenerii noștri de afaceri
- Furnizori terți cărora dumneavoastră sau agenții dumneavoastră ne autorizați să dezvăluim informațiile dumneavoastră personale în legătură cu produsele sau serviciile pe care vi le oferim
VÂNZARE DE INFORMAȚII PERSONALE ALE MINORILOR SUB 16 ANI
Nu colectăm cu bună știință informații cu caracter personal de la minori cu vârsta sub 16 ani prin intermediul Serviciului nostru, deși anumite site-uri web terțe către care trimitem pot face acest lucru. Aceste site-uri web ale terților au propriile lor condiții de utilizare și politici de confidențialitate și încurajăm părinții și tutorii legali să monitorizeze utilizarea internetului de către copiii lor și să îi instruiască pe copiii lor să nu furnizeze niciodată informații pe alte site-uri web fără permisiunea lor.
Nu vindem informațiile personale ale consumatorilor. Știm de fapt că au mai puțin de 16 ani, cu excepția cazului în care primim o autorizație afirmativă („dreptul de a vă înscrie”) fie de la Consumatorul care are între 13 și 16 ani, fie părintele sau tutorele unui Consumator cu vârsta mai mică de 13 ani. Consumatorii care se înscrie pentru vânzarea de informații personale pot renunța la vânzările viitoare în orice moment. Pentru a vă exercita dreptul de a renunța, Dvs. (sau reprezentantul dvs. autorizat) ne puteți trimite o solicitare contactându-ne.
Dacă aveți motive să credeți că un copil cu vârsta sub 13 (sau 16 ani) Ne-a furnizat informații personale, vă rugăm să ne contactați cu suficiente detalii pentru a Ne permite să ștergem aceste informații.
DREPTURILE DVS. ÎN ACORDUL CCPA
CCPA oferă rezidenților din California drepturi specifice cu privire la informațiile lor personale. Dacă sunteți rezident al Californiei, aveți următoarele drepturi:
- Dreptul la notificare. Aveți dreptul de a fi notificat ce categorii de date cu caracter personal sunt colectate și scopurile pentru care sunt utilizate datele cu caracter personal.
- Dreptul de a cere. Conform CCPA, aveți dreptul de a solicita să vă dezvăluim informații despre colectarea, utilizarea, vânzarea, dezvăluirea noastră în scopuri comerciale și distribuirea de informații personale. Odată ce primim și confirmăm cererea dvs., vă vom dezvălui:
- Categoriile de informații personale pe care le-am colectat despre dvs
- Categoriile de surse pentru informațiile personale pe care le-am colectat despre dvs
- Scopul nostru comercial sau comercial pentru colectarea sau vânzarea acestor informații personale
- Categoriile de terți cu care împărtășim acele informații personale
- Informațiile cu caracter personal pe care le-am colectat despre dvs
- Dacă am vândut informațiile Dvs. cu caracter personal sau am dezvăluit informațiile Dvs. personale în scop de afaceri, Vă vom dezvălui:
- Categoriile de categorii de informații personale vândute
- Categoriile de categorii de informații personale dezvăluite
- Dreptul de a spune nu vânzării datelor cu caracter personal (opt-out). Aveți dreptul de a ne îndruma să nu vindem informațiile Dvs. personale. Pentru a trimite o cerere de renunțare, vă rugăm să ne contactați.
- Dreptul de ștergere a datelor cu caracter personal. Aveți dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. personale, sub rezerva anumitor excepții. Odată ce primim și confirmăm solicitarea Dvs., vom șterge (și vom solicita Furnizorilor Noștri de servicii să șteargă) informațiile dvs. personale din înregistrările noastre, cu excepția cazului în care se aplică o excepție. Vă putem refuza solicitarea de ștergere dacă păstrarea informațiilor este necesară pentru ca Noi sau Furnizorii noștri de servicii să:
- Finalizați tranzacția pentru care am colectat informațiile personale, furnizam un bun sau serviciu pe care l-ați solicitat, luați acțiuni anticipate în mod rezonabil în contextul relației noastre de afaceri în curs cu dvs. sau executați în alt mod contractul nostru cu dvs.
- Detectați incidentele de securitate, protejați împotriva activităților rău intenționate, înșelătoare, frauduloase sau ilegale sau urmăriți penal pe cei responsabili pentru astfel de activități.
- Depanați produsele pentru a identifica și repara erorile care afectează funcționalitatea dorită existentă.
- Să exercite libertatea de exprimare, să asigure dreptul altui consumator de a-și exercita dreptul la libertatea de exprimare sau să exercite un alt drept prevăzut de lege.
- Respectați Legea privind confidențialitatea comunicațiilor electronice din California (Cal. Cod penal § 1546 și urm.).
- Angajați-vă în cercetări științifice, istorice sau statistice publice sau revizuite de colegi în interes public, care aderă la toate celelalte legi aplicabile de etică și confidențialitate, atunci când ștergerea informațiilor poate face imposibilă sau poate afecta grav realizarea cercetării, dacă ați dat anterior consimțământul informat. .
- Activați numai utilizări interne care sunt aliniate în mod rezonabil cu așteptările consumatorilor pe baza relației dvs. cu Noi.
- Respectați o obligație legală.
- Faceți alte utilizări interne și legale ale respectivelor informații care sunt compatibile cu contextul în care le-ați furnizat.
- Dreptul de a nu fi discriminat. Aveți dreptul de a nu fi discriminat pentru exercitarea oricăruia dintre drepturile consumatorului dvs., inclusiv prin:
- Refuzarea bunurilor sau serviciilor către Dvs
- perceperea de prețuri sau tarife diferite pentru bunuri sau servicii, inclusiv utilizarea reducerilor sau a altor beneficii sau impunerea de penalități
- Furnizarea unui alt nivel sau calitate de bunuri sau servicii pentru dvs
- Sugerând că veți primi un preț sau o rată diferită pentru bunuri sau servicii sau un alt nivel sau calitate a bunurilor sau serviciilor
EXERCITAREA DREPTURILOR DVS. DE PROTECȚIA DATELOR CCPA
Pentru a vă exercita oricare dintre drepturile dumneavoastră conform CCPA și dacă sunteți rezident în California, Ne puteți contacta:
- Prin e-mail: office@kingsbox.ro
Numai Dvs. sau o persoană înregistrată la Secretarul de Stat din California, pe care o autorizați să acționeze în numele dvs., puteți face o solicitare verificabilă referitoare la informațiile dvs. personale.
Solicitarea dumneavoastră către Noi trebuie să:
- Furnizați suficiente informații care ne permit să verificăm în mod rezonabil că sunteți persoana despre care am colectat informații personale sau un reprezentant autorizat
- Descrieți solicitarea dvs. cu suficiente detalii care ne permit să înțelegem, să evaluăm și să răspundem în mod corespunzător la ea
Nu putem răspunde solicitării dvs. sau vă oferim informațiile necesare dacă nu putem:
- Verificați-vă identitatea sau autoritatea de a face cererea
- Și confirmați că informațiile personale se referă la dvs
Vom dezvălui și livra gratuit informațiile solicitate în termen de 45 de zile de la primirea cererii dvs. verificabile. Perioada de timp pentru furnizarea informațiilor solicitate poate fi prelungită o dată cu încă 45 de zile atunci când este necesar și cu o notificare prealabilă.
Orice dezvăluiri pe care le furnizăm vor acoperi doar perioada de 12 luni premergătoare primirii cererii verificabile.
Pentru cererile de portabilitate a datelor, vom selecta un format pentru a furniza informațiile Dvs. personale care sunt ușor de utilizat și ar trebui să vă permită să transmiteți informațiile de la o entitate la alta fără obstacole.
NU VINDEȚI INFORMAȚIILE MELE PERSONALE
Aveți dreptul de a renunța la vânzarea informațiilor dvs. personale. Odată ce primim și confirmăm o solicitare verificabilă a consumatorilor din partea dvs., vom înceta să mai vindem informațiile dvs. personale. Pentru a vă exercita dreptul de a renunța, vă rugăm să ne contactați.
Furnizorii de servicii cu care partenerăm (de exemplu, partenerii noștri de analiză sau de publicitate) pot folosi tehnologie în cadrul Serviciului care vinde informații personale, așa cum este definită de legea CCPA. Dacă doriți să renunțați la utilizarea informațiilor dvs. personale în scopuri de publicitate bazată pe interese și la aceste vânzări potențiale, așa cum sunt definite de legea CCPA, puteți face acest lucru urmând instrucțiunile de mai jos.
Vă rugăm să rețineți că orice renunțare este specifică browserului pe care îl utilizați. Este posibil să fie necesar să renunțați la fiecare browser pe care îl utilizați.
SITE WEB
Puteți renunța la primirea de reclame care sunt personalizate așa cum sunt difuzate de Furnizorii noștri de servicii, urmând instrucțiunile noastre prezentate în Serviciu:
- Platforma de renunțare a NAI networkadvertising.org/choices/
- Platforma de renunțare a EDAA youronlinechoices.com/
- Platforma de renunțare a DAA optout.aboutads.info/?c=2&lang=RO
Renunțarea va plasa pe computerul dvs. un cookie unic pentru browserul pe care îl utilizați pentru a renunța. Dacă schimbați browserul sau ștergeți cookie-urile salvate de browser, va trebui să renunțați din nou.
DISPOZITIVE MOBILE
Dispozitivul dvs. mobil vă poate oferi posibilitatea de a renunța la utilizarea informațiilor despre aplicațiile pe care le utilizați pentru a vă difuza anunțuri care sunt direcționate către interesele dvs.:
- „Renunțați la anunțurile bazate pe interese” sau „Renunțați la personalizarea anunțurilor” pe dispozitivele Android
- „Limitați urmărirea anunțurilor” pe dispozitivele iOS
De asemenea, puteți opri colectarea informațiilor despre locație de pe dispozitivul dvs. mobil schimbând preferințele pe dispozitivul dvs. mobil.
POLITICA „NU URMĂRIȚI” ASUPĂ CĂTRE CALIFORNIA ONLINE PRIVACY PROTECTION ACT (CALOPPA)
Serviciul nostru nu răspunde la semnalele Do Not Track.
Cu toate acestea, unele site-uri web ale terților țin evidența activităților dvs. de navigare. Dacă vizitați astfel de site-uri web, puteți seta preferințele dvs. în browserul dvs. web pentru a informa site-urile web că nu doriți să fiți urmărit. Puteți activa sau dezactiva DNT vizitând pagina de preferințe sau setări a browserului dvs. web.
CONFIDENTIALITATEA COPIILOR
Serviciul nostru nu se adresează nimănui sub vârsta de 13 ani. Nu colectăm cu bună știință informații de identificare personală de la oricine cu vârsta sub 13 ani. Dacă sunteți părinte sau tutore și sunteți conștient că copilul dumneavoastră ne-a furnizat date personale, vă rugăm să contactaţi-ne. Dacă aflăm că am colectat date cu caracter personal de la oricine cu vârsta sub 13 ani fără verificarea consimțământului părinților, luăm măsuri pentru a elimina acele informații de pe serverele noastre.
Dacă trebuie să ne bazăm pe consimțământ ca bază legală pentru prelucrarea informațiilor dvs. și țara dvs. necesită consimțământul unui părinte, este posibil să solicităm consimțământul părintelui dvs. înainte de a colecta și utiliza aceste informații.
DREPTURILE DVS. DE CONFIDENTIALITATE CALIFORNIA (LEGEA LUMINĂ A LUMINEI CALIFORNIA)
În conformitate cu secțiunea 1798 a Codului civil din California (legea Shine the Light din California), rezidenții din California care au o relație de afaceri stabilită cu noi pot solicita informații o dată pe an despre partajarea datelor lor personale cu terți în scopuri de marketing direct ale terților.
Dacă doriți să solicitați mai multe informații în temeiul legii California Shine the Light și dacă sunteți rezident în California, Ne puteți contacta folosind informațiile de contact furnizate mai jos.
DREPTURI DE CONFIDENTIALITATE CALIFORNIA PENTRU UTILIZATORII MINORI (CODUL DE AFACERI ȘI PROFESIUNI CALIFORNIA SECȚIUNEA 22581)
Codul de afaceri și profesii din California secțiunea 22581 permite rezidenților din California sub vârsta de 18 ani care sunt utilizatori înregistrați ai site-urilor, serviciilor sau aplicațiilor online să solicite și să obțină eliminarea conținutului sau a informațiilor pe care le-au postat public.
Pentru a solicita eliminarea unor astfel de date și dacă sunteți rezident în California, Ne puteți contacta folosind informațiile de contact furnizate mai jos și includeți adresa de e-mail asociată contului Dvs.
Rețineți că solicitarea dvs. nu garantează eliminarea completă sau completă a conținutului sau a informațiilor postate online și că legea poate să nu permită sau să impună eliminarea în anumite circumstanțe.
LINKURI CĂTRE ALTE SITE-URI WEB
Serviciul nostru poate conține link-uri către alte site-uri web care nu sunt operate de noi. Dacă faceți clic pe un link al unei terțe părți, veți fi direcționat către site-ul terțului respectiv. Vă sfătuim insistent să revizuiți Politica de confidențialitate a fiecărui site pe care îl vizitați.
Nu avem control asupra și nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru conținutul, politicile de confidențialitate sau practicile oricăror site-uri sau servicii terțe.
MODIFICĂRI LA ACEASTĂ POLITICĂ DE CONFIDENTIALITATE
Putem actualiza Politica noastră de confidențialitate din când în când. Vă vom informa cu privire la orice modificare prin publicarea noii Politici de confidențialitate pe această pagină.
Vă vom anunța prin e-mail și/sau printr-o notificare vizibilă despre Serviciul nostru, înainte ca schimbarea să devină efectivă și vă vom actualiza data „Ultimei actualizări” din partea de sus a acestei Politici de confidențialitate.
Sunteți sfătuit să revizuiți periodic această Politică de confidențialitate pentru orice modificări. Modificările aduse acestei Politici de confidențialitate sunt efective atunci când sunt postate pe această pagină.
CONTACTAŢI-NE
Dacă aveți întrebări despre această politică de confidențialitate, ne puteți contacta pe e-mail office@kingsbox.ro